Business Club 's-Gravenzande

2691 GH 's-Gravenzande
info@bc-sgravenzande.nl

Rabobank: NL61 RABO 0150 5283 10

Business Club ‘s-Gravenzande is een club van ondernemers en (oud) managers uit het bedrijfsleven die uit zakelijke overwegingen maar ook uit sportieve gevoelens FC ’s-Gravenzande ondersteunt. Het is een unieke combinatie tussen het beoefenen van sport enerzijds en het zaken doen tussen bedrijven anderzijds, waardoor voor beiden een win-winsituatie ontstaat.

De contributie voor Business Club leden bedraagt vanaf 01-07-2024  € 1.250,- per voetbalseizoen excl. b.t.w. ( BC lidmaatschap € 1.000,- en Business Home bezoek € 250,-)
De contributie zal als volgt worden aangewend:

• 50% als vaste jaarlijkse bijdrage aan het hoofd- en jeugdbestuur van FC ’s-Gravenzande.
  • 50% om activiteiten te kunnen organiseren voor de leden van Business Club ‘s-Gravenzande.

Na aftrek van door de Business Club te maken (administratieve) kosten zal het batig saldo van dit deel ook nog ten goede komen aan FC ’s-Gravenzande. Hiertoe zal het bestuur van de Business Club jaarlijks een specifiek doel benoemen.

Waarom de Business Club

FC ’s-Gravenzande is een groeiende voetbalvereniging met een mooie accommodatie die op niveau wil presteren. Op een gezonde manier wil de voetbalvereniging dit hogere niveau bereiken en hierop blijven voetballen.

De voetbalvereniging heeft daarnaast ook een recreatieve functie en wil ieder kind en iedere volwassene de kans te geven om zijn favoriete sport te bedrijven in een prettige ambiance.

Naast presteren staan ook gezelligheid en de sociale betrokkenheid hoog in het vaandel van de voetbalvereniging.

Om al deze doelstellingen te kunnen realiseren is de voetbalvereniging wel aangewezen op aanvullende fondsen. Temeer daar de overheid nu al forse bezuinigingen heeft doorgevoerd op het gebied van subsidiebeleid etc. Business Club ’s-Gravenzande ondersteunt FC ’s-Gravenzande financieel om een aantal doelstellingen van het hoofd- en jeugdbestuur te kunnen realiseren. Hierbij moet onder meer worden gedacht aan:

• De groepsgewijze ondersteuning van de selectie, waardoor het aantrekkelijk wordt bij de vereniging te voetballen en goede spelers voor de vereniging te behouden.
  • De ondersteuning van de jeugdafdeling om deze in staat te stellen de uitgangspunten van haar jeugdbeleidsplan te kunnen realiseren.
  • Het in goede staat houden van de recent in gebruik genomen nieuwe accommodatie.

Evenementen

De Business Club vindt het belangrijk dat de leden regelmatig met elkaar in contact worden gebracht. Enerzijds uit zakelijke overwegingen, anderzijds vanwege de prettige sfeer tijdens bijeenkomsten die voor de leden van de Business Club worden georganiseerd zoals het bezoek aan The City Entertainment en het BC Sport Event (Jeu de Boules, tennis, golf en paddel)

Bedrijfsbezoeken

Een aantal keren per jaar worden er activiteiten georganiseerd, bedrijfsbezoeken, excursies, lezingen en/of andere bijeenkomsten zoals bezoek aan Maasvlakte 2, Dart Event Co Stompé, Concerten Kromme Jongens, bedrijfsbezoek Koppert Machines en de Delft in Rotterdam, de Watertoren in Naaldwijk, Wijnproeverij, Lans en Greenpack, bezoek aan de bouw van de Blankenburg verbinding en  een bedrijfsbezoek aan Growers United. Een ontspannen en informele manier van contacten opbouwen en onderhouden.

Reclame uitingen

Uw bedrijf zal op diverse manieren onder de aandacht worden gebracht middels reclame-uitingen in onder meer het clubgebouw op het sportpark, vermelding in het clubblad en / of op de internetpagina’s van zowel de Voetbal Vereniging als van de Business Club met links naar uw eigen website, ontvangst tijdens thuiswedstrijden van FC ’s-Gravenzande.

Donaties aan Goede Doelen

Ook ondersteunt Business Club ’s-Gravenzande Goede Doelen zoals Stichting ALS Nederland, Westland Sisters, Strong Ride, KNRM, Stichting doe een wens en Alpe DuZes.

Business Home

Business Club 's-Gravenzande heeft de beschikking over een eigen Business Home. In het Business Home kan men een half uur voor aanvang van de wedstrijd voor bespreken. In de rust en na afloop in de derde helft kan men de wedstrijd na bespreken met natuurlijk "business to business" en "netwerken" onder het genot van een hapje en drankje. Na afloop van de wedstrijd kan men met de technische staf en de spelers van de FC 's-Gravenzande samen de wedstrijd analyseren.

Het lidmaatschap van Business Club 's-Gravenzande

De contributie voor Business Club leden bedraagt vanaf  01-07-2024  € 1.250,- per voetbalseizoen excl. b.t.w. (BC lidmaatschap € 1.000,- en Business Home bezoek € 250,-)

Het lidmaatschap van Business Club 's-Gravenzande (01-07 t/m 30-06) wordt jaarlijks per 1 juli voor de duur van één voetbalseizoen verlengd.

Op www.bc-sgravenzande.nl vindt u tevens informatie over Business Club ‘s-Gravenzande, zoals de leden, de verslagen van de georganiseerde activiteiten, de gesponsorde projecten binnen de FC ‘s Gravenzande etc. Door regelmatig deze site te bezoeken blijft u geheel op de hoogte van de ontwikkelingen binnen de Business Club ‘s-Gravenzande.

Haaglanden Voetbal Totaal