Bezoek aan World Horti Center en Bloemenhandel W.K. Heyl jr.

Beeldverslag van het bezoek aan World Horti Center en Bloemenhandel W.K. Heyl jr. (met dank aan‘ Brance Media )

WK Heyl verlengt contract tijdens bedrijfsbezoek met de Businessclub

De nieuwe sponsorovereenkomst werd getekend in het bijzijn van Martin van Doorne werkzaam bij Heyl. Martin heeft een belangrijke rol gespeeld in het tot stand komen van de overeenkomst. Ook Leo de Haan en Rob Stoffer waren aanwezig. Wij zijn erg verheugd dat WK Heyl zich weer aan ons verbindt. Na de ondertekening heeft Martin de aanwezige leden van onze BC een uitgebreide rondleiding gegeven door het schitterende nieuwe pand waar gebruik gemaakt is van de modernste technieken op alle vlakken. De ruim 50 aanwezige BC leden waren zeer onder de indruk van alles.

WK Heyl is een innovatief familiebedrijf geleid door de broers Bram en Koen. Vader Wim is in 1973 begonnen als
"Vliegende Hollander" Hun motto is "Onze service is uw winst" Hun doel is om de bloemist bij elke levering tevreden te stellen door de beste en meest verse producten te leveren. Sinds de oprichting is het bedrijf uitgegroeid tot een full-service bloemen,planten en aanverwante artikelen leverancier met meer dan 100 werknemers. Ze leveren het totaal pakket aan bloemisten door heel Duitsland.
Door te werken met een zeer efficient systeem proberen ze hun missie waar te maken. Continu zijn ze bezig om zichzelf, hun afdelingen en alles waar hun klanten mee te maken hebben te verbeteren. Want zeg nou zelf.. stilstand is achteruitgang

Kijk mee achter de schermen bij World Horti Center en Bloemenhandel W.K. Heyl jr.

Nieuwbouw Bloemenhandel W.K. Hey Jr.

World Horti Center