Uitnodiging BC leden BOAL International U 14 Tournament

BOAL International U 14 van 18 t/m 20 augustus 2023 Juliana Sportpark, 's-Gravenzande

Beste Business Club leden,

Namens FC 's-Gravenzande en de BOAL toernooi commissie nodigen wij u als Business Club lid uit aanwezig te zijn bij het BOAL International U 14 Tournament van 18 t/m 20 augustus 2023 op het Juliana Sportpark.

Tijdens het BOAL toernooi is het voormalige Business Home en de Bestuurskamer omgebouwd tot VIP ruimte.

• De leden van de Business Club hebben op vertoon van hun lidmaatschapskaart gedurende het toernooi per dag met maximaal 2 personen toegang tot de VIP ruimte.
  • Er geldt een leeftijdsgrens van 12 jaar en ouder, waarbij kinderen tussen de 12 – 18 jaar uitsluitend toegang hebben onder begeleiding van een ouder. Kinderen onder de 12 jaar hebben helaas geen toegang , ook niet onder begeleiding van een ouder.
  • De algehele leiding in de VIP ruimte is in handen van de BOAL Commissie .

Klik hier voor meer informatie

Namens de BOAL commissie,