FC 's-Gravenzande "Veiling op je Club" groot succes

FC veiling een doorslaand succes

Vrijdag de 13e (!) december jl. is bepaald geen ongeluksdag voor FC ’s-Gravenzande geworden.

Op de eerste veiling die samen met Hubert Habers van “Veiling op je club” werd georganiseerd, kon er maar liefst een bedrag van € 60.820,00 (bruto) worden genoteerd.

Het veilingteam van FC ’s-Gravenzande bestaande uit Koos Klop, Miranda Meijer, Ton van de Water, Rob Stoffer, Hubert Habers, Bas Voermans en Dirk Valstar had het goed voor elkaar. Voorafgaand aan de veiling in het clubgebouw, werd een aantal sponsors, Business Clubleden en genodigden in De Kiem onthaald op een heerlijk buffet en werd de avond geopend door de speciale gasten Hans van Breukelen en Peter Heerschop, waarbij er natuurlijk aandacht was voor het goede doel wat aan de veiling was gekoppeld, t.w. Support Casper.

Daarna toog het gezelschap naar het clubgebouw waar Hans en Peter ook daar de aanwezigen trakteerden op een paar mooie anekdotes en waar ook nog eens het goede doel werd benadrukt.

De veilingmeester had er zin in en in een vlot tempo werden de meer dan 200 kavels geveild. De bieders konden heerlijk blijven zitten want de dames van de vrouwenteams brachten de door de BICT Groep gesponsorde drankjes rond en zelfs de oliebollen ontbraken niet. Vele gastvrouwen brachten de kavels bij de bieders en er was sprake van een goed geoliede machine.

En geboden werd er! Het werd soms een hele strijd wie de populaire kavels in bezit konden krijgen. Want een voetbalreisje voor 2 personen naar Barcelona of Real is toch niet niets en wat te denken van kaarten voor het a.s. titanengevecht tussen Rico Verhoeven en Badr Hari. Maar onder het mom van “voor elk wat wils” waren er ook leuke “kleinere” kavels waarop iedereen mee kon bieden en die voor een redelijke prijs aan de man / vrouw gebracht werden. Al met al een fantastische veilingavond met een voor de vereniging én voor Support Casper prachtig resultaat.

Langs deze weg bedanken wij natuurlijk het veilingteam maar zeker ook de vele vele vrijwilligers die deze veiling tot een groot succes hebben gemaakt. De jeugdafdeling van FC ‘s-Gravenzande en natuurlijk de stichting van Casper van Eijck zullen er blij mee zijn.

De FC veiling draait op volle toeren; de eerste mooie kavels zijn er uit! Met dank aan Peter Heerschop en Hans van Breukelen.

Met een bruto opbrengst van bijna € 61.000,00 is de 2019 editie van de FC veiling een groot succes