FC 's-Gravenzande Sponsorpas

Beste Business Club leden,

Vanaf dit seizoen kan binnen FC 's-Gravenzande niet meer met contant geld worden betaald (kantine, FC Shop e.d.).

Naast de mogelijkheid om te pinnen bestaat voor sponsors ook de mogelijkheid om met een 'FC 's-Gravenzande Sponsorpas' te betalen.
Als sponsor, lid van de Businessclub, lid van Business2gether, ontvangt u zo’n pas.

De pas staat op Uw bedrijfsnaam en de naam van de persoon die Uw bedrijf vertegenwoordigt.

Hoe de pas werkt staat uitgebreid op de FC 's-Gravenzande web site.
Natuurlijk kunt U ook cashgeld op de pas zetten.
Wilt U tevens een factuur dan moet U contact opnemen met de vereniging-manager, Koos Klop,
stuur een mail naar:  verenigingsmanager@fcsgravenzande.nl

De Sponsorpas is tevens entreepas voor de wedstrijden van FC 's-Gravenzande.

U als sponsor speelt daar een belangrijke rol in om dit allemaal mogelijk te maken.
Wij zijn u zeer erkentelijk voor die ondersteuning ook in deze lastige tijden en spreken de wens uit dat wij u in dit seizoen regelmatig op het sportpark mogen begroeten, langs het veld, in de bestuurskamer en/of het Business Home.

Opmerking :
Deze FC Sponsorpas is een extra pas voor gebruik als entree pas en "betaalpas" in de kantine of FC Shop.

Voor toegang tot het Business Home moet de Business Club ledenpas gebruikt worden.
(de sponsorpas is geen vervanging van de Business Club leden pas)