FC 's-Gravenzande - Jodan Boys Uitnodiging

FC 's-Gravenzande - C.V. Jodan Boys

Aanstaande zaterdag staat de wedstrijd van FC 's-Gravenzande - Jodan Boys in het BICTGroep Stadion op het Juliana Sportpark op het programma. Bij de uit overwinnig 1-3 van FC 's-Gravenzande op Jodan Boys stond de thuis club nog in de onderste regionen. Maar daar is nu geen sprake meer van. In de tweede periode is Jodan Boys gelijk geeindigd met Zwaluwen. Ook het doelsaldo en het aantal gescoorde doelpunten is gelijk. Dus een beslissingswedstrijd op 30 maart a.s. op neutraal terrein van de CVV Zwervers in Capelle a/d IJssel.
Het succes van Jodan Boys moet FC 's-Gravenzande inspireren. De laatste overwinning in de beker wedstrijd tegen ONA ook uit Gouda wist FC 's-Gravenzande met 8-0 te winnen en de spelers van FC wisten het net weer op de juiste manier te vinden. .
Dit moet perspectief bieden voor FC 's-Gravenzande. We verwachten dan ook een boeidende wedstrijd met inzet en strijd tegen de mannen uit Gouda en verwachten dat we de punten in 's-Gravenzande houden.

Namens de Business Club 's-Gravenzande nodigen wij u hierbij uit als lid van de Business Club
's-Gravenzande voor het bijwonen van de wedstrijd FC 's-Gravenzande - Jodan Boys.

De echte liefhebbers kunnen al vanaf een half uur voor aanvang van de wedstrijd voor bespreken en u kunt vervolgens samen van het voetbal genieten.

Vergeet uw Business Club pas niet.
Zonder deze pas is er zaterdag geen toegang tot het Business Home.

Kinderen worden alleen toegelaten onder begeleiding / toezicht van hun ouders

Vanaf 14.00 uur is het Business Home voor u geopend en staat de koffie klaar.

Volg BC 's-Gravenzande op Twitter BC 's-Gravenzande @bcsgravenzande

Balsponsor Noordam Plants

''The beginning of something special"

Man of the Match

Na afloop is er gelegenheid om samen met Business Club leden en de spelers en de technische staf de wedstrijd te analyseren. Al die tijd zal het u aan niets ontbreken en kunt u naar hartenlust business-to-business netwerken

Op de foto:

.De "bel" voor de laatste "ronde" gaat om 18.00 uur.

We ontmoeten u graag in het Business Home van de BC ’s-Gravenzande.
Sluiting van het Business Home uiterlijk om 18.30 uur

Tot zaterdagmiddag