Een koninklijk nieuw seizoen

Dit jaar gaan we de strijd aan met alle Business Club leden binnen de “BC FC 's-Gravenzande Poule”. Binnen de poule, die via koningsport.nl speciaal voor alle BC-Leden wordt georganiseerd, geef je de voorspellingen door rond de thuiswedstrijden van ons eerste elftal en andere competitieduels.
De poule bestaat in seizoen 2019/2020 totaal uit 15 rondes. Deelnemen is super simpel. Voorafgaande aan elke ronde ontvang je een unieke link via de mail om voorspellingen door te geven. Invullen kan via mobiel, tablet of desktop en dat met slechts één druk op de knop!

Deelname
Deelnemen is gratis en na afloop van elke thuiswedstrijd wordt er in het Business Home een leuke prijs uitgereikt aan de weekwinnaar en uiteraard wordt er ook een mooie prijs beschikbaar gesteld voor de winnaar van het algemeen klassement!
Alle BC-leden ontvangen vandaag (donderdag 29 augustus) een uitnodiging en uitleg voor de eerste ronde van de poule rond de wedstrijd FC ’s-Gravenzande – Sportlust ‘46. Dit is een pilotronde en telt nog niet mee voor het algemeen klassement, zodat iedereen er rustig in kan komen om vervolgens de sportieve strijd te laten losbarsten.