Business Home geopend bij thuiswedstrijden aangepast aan voorwaarden Coronaprotocol (wijziging)

Het Business Home gaat weer open bij thuiswedstrijden van FC 's-Gravenzande.
Zoals u zult begrijpen zal dit niet gaan zoals u gewend bent, maar we proberen als Business Club wel zo misschien leden een mooie zaterdagmiddag te bezorgen.

Aanmelden via de website van FC 's-Gravenzande.

We zullen een buitenterras organiseren speciaal voor BC leden, van uit het Business Home worden consumpties geserveerd.
Toegang tot het Business terras op de tribune via de ingang van het Business Home op vertoon van uw Business Club pas en uw "Eventbrite" ticket.
Er is een zeer beperkt mogelijkheid om binnen in de Business Home plaats te nemen.
Dit graag vooraf via e-mail aan info@bc-sgravenzande.nl  melden zodat we in onderling overleg hier zo goed mogelijk invulling aan kunnen geven.
Man of the Match, balsponsor en Koning Sport zijn na afloop van de wedstrijd van buiten het balkon uitreiken.