Business Club FC ’s-Gravenzande zoekt een nieuwe voorzitter en bestuursleden

Vorig seizoen is de Business Club FC ’s-Gravenzande in een vernieuwde vorm van start gegaan. Alle commerciële activiteiten binnen van FC ’s-Gravenzande: De Business Club ’s-Gravenzande en de Commissie Commerciële Zaken (CCZ) zijn samengebracht in één nieuwe organisatie met een eigen bestuur. Naast het bestuur zorgt een enthousiaste groep vrijwilligers ervoor dat er meerdere keren per seizoen unieke events worden georganiseerd voor de leden van de Business Club, dat de wedstrijden van het eerste elftal door de leden bezocht kunnen worden in onze sfeervolle eigen Business Lounge en worden de contacten met sponsoren onderhouden door de eigen accountmanagers.

Nieuwe voorzitter en uitbreiding van het bestuur
Juist in deze bijzondere tijden van Corona is het extra belangrijk om veel tijd en aandacht te besteden aan de bedrijven die FC ’s-Gravenzande een warm hart toedragen. De Business Club FC ’s-Gravenzande is ambitieus en wil graag het bestuur uitbreiden om deze ambities waar te kunnen maken. We zijn ook op zoek naar een nieuwe voorzitter van de Business Club FC ’s-Gravenzande, omdat voorzitter Stefan van Vliet na vijf jaar heeft besloten zijn taak als voorzitter per 1 januari 2021 neer te leggen.

Waar houdt het bestuur van de Business Club FC ’s-Gravenzande zich zoal mee bezig?
Het bestuur van de Business Club FC ’s-Gravenzande heeft vooral een verbindende en regisserende functie voor alle commerciële activiteiten binnen de vereniging. Samen met het enthousiaste team van vrijwilligers wordt er voor gezorgd dat de Business Club een ontmoetingsplek voor sponsoren is en dat er voldoende inkomsten gegenereerd worden om de vereniging FC ’s-Gravenzande te kunnen ondersteunen. Het bestuur vergadert eens per twee weken digitaal op maandagavond. Daarnaast zorgt het bestuur voor de verbinding tussen het accountmanagement van sponsoren en de activiteiten die voor onze sponsoren georganiseerd worden vanuit de Business Club.
Het huidige bestuur is een jonge ondernemende enthousiaste groep, bestaande uit Stefan van Vliet (voorzitter), Thorben Looye, Koen van den Burg, Bas Voermans, Rens de Jonge en Carlo Schoonderwaldt.

De business club heeft ambitieuze plannen. Wat zijn deze ambitieuze plannen zoal?
We vinden het belangrijk dat de leden/sponsoren zich thuis voelen binnen de Business Club. Het organiseren van toonaangevende en originele evenementen en sfeervolle thuiszaterdagen in het business home zijn hiervoor een belangrijke basis. De Business Club zorgt jaarlijks voor een stabiele en belangrijke financiële bijdrage aan de vereniging. Om ook de komende jaren gesteld te staan, vinden wij het belangrijk om de basis van sponsoren te verbreden. Een speerpunt dit seizoen wordt ondanks de beperkingen waar we als gevolg van Corona mee te kampen hebben, de grens van 100 business club leden weer te doorbreken.

Wat zoeken jullie voor type bestuurders?
Het bestuur van de Business Club FC ’s-Gravenzande is op zoek naar uitbreiding. De belangrijkste vacature is die van voorzitter, door het aftreden van Stefan van Vliet per 1 januari aanstaande. We zijn op zoek naar een ondernemend ingesteld persoon, die beschikt over een groot netwerk, in staat is om verbindingen te leggen en een toekomstvisie voor de commerciële activiteiten binnen de vereniging te ontwikkelen en uit te dragen. Daarnaast willen we het bestuur graag uitbreiden met twee nieuwe bestuursleden. Met deze uitbreiding willen we de slagkracht vergroten en nog meer toegevoegde waarde realiseren voor onze sponsoren én de vereniging.

Waar kan ik me aanmelden?
Als je interesse hebt om dit ambitieuze team binnen de Business Club FC ’s-Gravenzande te versterken of vragen hebt naar aanleiding van dit bericht, kun je een e-mail sturen aan Stefan van Vliet (s.vanvliet@growersunited.nl) of even bellen met 06- 46 23 49 06. We gaan dan graag met je in gesprek om de mogelijkheden te onderzoeken

Hierboven is een schematische weergave opgenomen van de organisatie van de Business Club FC ’s-Gravenzande.

Het bestuur van de Business Club FC ’s-Gravenzande in de zomer van 2019. Van Links naar rechts op de foto Thorben Looije, Stefan van Vliet, Rens de Jonge, Mike Wubben, Ton van de Water, Bas Voermans en Koen van den Burg.

De Commissie Sales & Acquisitie (de voormalige CCZ) bestaat uit Theo Doelman, Carlo Schoonderwaldt, Patrick Lansbergen, Ad Vermolen en Miranda Meijer. De organisatie van de Business Club FC ’s-Gravenzande wordt verder voor de invulling van het business home en de events ondersteund door Johan van Staalduinen, Cor van Trigt, Arie Jonker, Antoinette van Alphen en Toke Noordermeer.