Business Club FC ’s-Gravenzande

Na een intensieve voorbereiding heeft per 1 juli jl. een volledige integratie plaatsgevonden tussen de Business Club ’s-Gravenzande en de Commissie Commerciële Zaken (CCZ) van FC ’s-Gravenzande. De nieuw gevormde commerciële organisatie zal onder de naam “Business Club FC ’s-Gravenzande” actief zijn.

Voordelen en initiatieven
De Business Club FC ’s-Gravenzande is verantwoordelijk voor alle commerciële activiteiten binnen FC ’s-Gravenzande. Dit gaat o.a. om activiteiten rond de Business Club / Business Home, sponsoring, sponsorevents, veilingen en loterijen. Een aantal belangrijke voordelen en gestelde doelen;
• Alle commerciële activiteiten uitgevoerd vanuit één organisatie
• Optimale samenwerking tussen de diverse commerciële disciplines
• Ontwikkelen aantrekkelijke en eenduidige sponsorpakketten
• Verhogen van het aantal leden van de Business Club
• Nieuwe impulsen t.b.v. hechte sfeer, uitstraling en opkomst Business Home en events
• Inzet van moderne communicatiemiddelen t.b.v. binding en informeren BC-leden
• Het bieden van meer onderlinge interactie en zakelijke voordelen voor BC-leden.

Bestuursleden

De nieuwe commerciële organisatie bestaat uit onderstaande bestuursleden.
Stefan van Vliet en Ton van de Water voorzitters
Bas Voermans en Mike Wubben Sales & Accountmanagement
Stefan van Vliet en Thorben Looije Producten & Propositie
Koen van den Burg en Rens de Jonge Events & Communicatie

Rob Stoffer zal binnen de afdeling Sales & Accountmanagement zijn rol als commercieel manager continueren.