BC 's-Gravenzande Nieuwe Web Site On line (account activeren / inloggen)

Vernieuwde website online

Sinds deze week staat de nieuwe website van BC ’s-Gravenzande online, dus neem snel een kijkje op www.bc-sgravenzande.nl !
Naast een totaal vernieuwd ontwerp, welke ook op je mobiel/tablet werkt, is het nu mogelijk om als lid je aanwezigheid (of afwezigheid) per evenement door te geven. Het eerstvolgende ledenevenement is een bezoek aan Museum BroekerVeiling en rondvaart met veilingschuit op woensdag 22 mei, dus zorg dat je met de onderstaande instructies eenmalig je account activeert en direct je aanwezigheid doorgeeft !

Eenmalig account activeren

Elk lid heeft een account op de website onder het e-mailadres dat bij de bedrijfsinformatie van leden vermeld staat (dus één account per lid, niet per contactpersoon). Hiervoor hoeft alleen eenmalig een wachtwoord ingesteld te worden om deze te activeren:

Stap 1: Ga naar de wachtwoord vergeten pagina, vul het e-mailadres in en vraag een wachtwoord reset aan (indien je een foutmelding krijgt: controleer of je het juiste e-mailadres, zoals op de eigen ledenpagina vermeld, gebruikt);

Stap 2: Open de bevestigingslink die je op dit e-mailadres ontvangt (let op: deze link is eenmalig te gebruiken en maximaal 3 dagen geldig);

Stap 3: Vul een zelfgekozen wachtwoord in en bevestig deze door ‘m te herhalen en op te slaan (let op: het wachtwoord moet minimaal 8 karakters lang zijn);

Stap 4: Vanaf nu kan je direct met dit e-mailadres en wachtwoord inloggen op de website.

Mocht je dit wachtwoord vergeten, kunnen deze stappen ook gevolgd worden om een nieuw wachtwoord in te stellen.

Inloggen website

Met het geactiveerde account kan direct op de website ingelogd worden. Tijdens het inloggen kan eventueel de optie ‘Aangemeld blijven’ aangevinkt worden, zodat je dit niet elke keer opnieuw hoeft te doen.

Eenmaal ingelogd kan bij ledenevenementen de aanwezigheid en/of afwezigheid per persoon doorgegeven worden. In het agendaoverzicht zie je direct waarvoor je deelname nog doorgegeven moet worden of wat reeds doorgegeven is. Op de evenementpagina zelf kan dit doorgegeven of gewijzigd worden en is tevens een overzicht van reeds aanwezige personen zichtbaar. Indien de uiterste aanmelddatum (of de startdatum/tijd van het evenement) verlopen is, kan de aanwezigheid niet meer doorgegeven worden via de website en raden we aan om contact met ons op te nemen.