BC Nieuwjaarsreceptie 9 januari jl. (impressie) / Nieuwjaars speech van de voorzitter / KoningSport WK Poule

Nieuwjaarsreceptie 9 januari jl. (impressie)

Nieuwjaars speech van BC voorzitter Jan Willem van der Meer

Helaas was voorzitter Jan Willem van der Meer door ziekte verhinderd op de Nieuwjaarsreceptie maar hier zijn Nieuwjaars speech

Namens het bestuur en de commissieleden heet ik jullie van harte welkom op de nieuwjaarsbijeenkomst van onze businessclub.
OP 7 januari 2020 was de laatste nieuwjaarsreceptie, kort daarna veranderde de wereld zoals wij die kende.
Bij het terugkijken op het afgelopen jaar besefte ik dat we tot afgelopen maart nog te maken hadden met corona maatregelen, kan je nagaan hoe snel wij weer het "oude normaal" oppakken en overgaan tot de orde van de dag terwijl wij daarvoor spraken over het "nieuwe normaal".

Deze kunst, omgaan met verandering heb je als ondernemer in de huidige tijd hard nodig.
Alles is immers onderhevig aan verandering!
Kijk naar alle uitdagingen van de huidige tijd, de krapte op de arbeidsmarkt, de stijgende kosten voor energie, de stijgende inflatie waardoor consumenten de hand op de knip houden.
Kortom ook in 2023 aan uitdagingen geen gebrek.
Aan de problemen en crisissen zelf kan je zelf niets doen, wel aan de manier waarop je er mee omgaat,  kansen ziet en deze benut.

Als businessclub s-Gravenzande kijken we terug op een jaar dat na een valse start door de eerder genoemde corona maatregelen lastig op gang kwam. Uiteindelijk konden we er in april weer op uit en trapten we af in de City.
We hadden een mooie en gezellige seizoens- afsluiting in ons businesshome.

In de tweede seizoenshelft hebben we alle thuiswedstijden zonder maatregelen kunnen genieten van "ons" eerste elftal dat nu zesde staat in de competitie. En dat met een groot aandeel spelers uit de eigen jeugd.
In september hebben wij een interessant bezoek gebracht aan de Blankenburg verbinding met aansluitend daarop een heerlijk buffet hier bij Paviljoen Mes Amis. Waarbij ik van deze gelegenheid gebruik maak om Jasper en zijn team alvast te bedanken voor de gastvrijheid van vanavond.

Ook de businessclub is onderhevig aan verandering, afgelopen jaar hebben een aantal vrijwilligers/commissieleden om uiteenlopende reden aangeven te stopen. Cor van Trigt, Bas Voermans, Antoinette van en John van Alphen bedankt voor jullie jarenlange inzet!

Op 3 december vond de aftrap voor de nieuwbouw van de accommodatie plaats.
De verwachting is dat deze verbouwing heel 2023 in beslag zal nemen, na de verbouwing is ons businesshome groter, met beter zicht op het veld. Ook het interieur zal een make-over ondergaan. Komende maanden zal hier invulling aan gegeven worden. Of en hoeveel invloed de verbouwing zal hebben op de openstelling van ons businesshome is mij (nog) niet bekend.

Dit jaar kunnen wij als businessclub direct van start en door gaan waar we gebleven waren, het organiseren van interessante, inspireerde events waarbij netwerken en sociale contacten centraal staan.
Ik wil hierbij alle commissieleden en vrijwilligers die het businesshome bemannen, de events organiseren en de businessclub overeind houden heel hartelijk bedanken voor hun inzet!

Ik wens iedereen namens het bestuur en de commissieleden een succesvol maar vooral gezond 2023 toe!

KoningSport WK FC 's-Gravenzande Business Poule Ronde Winnaars

Ronde Winnaars :