BC doneert bijdrage aan G voetbal Personenbus

Deze groeiende afdeling binnen FC ’s-Gravenzande heeft dringend behoefte aan een personenbusje om spelers op te halen voor de training en het vervoer bij de wedstrijden op zaterdag. De spelers wonen vaak extern, bijvoorbeeld in “Het Westerhonk” en zij moeten gehaald en weer teruggebracht worden voor de training. Als wij dat vervoer niet kunnen regelen kunnen zij ook niet trainen, vandaar de aanschaf van een personenbusje.

BC voorzitter Stefan van Vliet overhandigt Cheque € 500,-

Namens Business Club ’s-Gravenzande overhandigt BC voorzitter Stefan van Vliet aan Niels van Elswijk Coördinator G-voetbal FC ’s-Gravenzande en Peter van der Kaaij en Paul Aarts, beiden uitkomend in de G afdeling de cheque van € 500,- als bijdrage voor de aanschaf van het personenbusje.

Alle speler en speelsters van het G team collecteren

De spelers en speelsters van het G team hebben gecollecteerd op het sportpark, in de rust bij het 1e elftal op het hoofdveld en in de kantine. Deze collecte is in samenwerking met de gehandicaptensport Nederland die voor de vergunningen heeft gezorgd. Wij gaan ook collecteren in bepaalde wijken van ’s Gravenzande. Laten we ervoor zorgen dat die bus er zo snel mogelijk komt, want de teleurstelling is groot als je niet opgehaald wordt voor de training omdat er geen vervoer is!