Afgelastingen door het coronavirus tot en met 28 april a.s.

De KNVB heeft ALLE voetbalcompetities en vriendschappelijke en of oefenwedstrijden in Nederland stilgelegd tot en met 28 april a.s. vanwege het coronavirus.

Sportpark blijft gesloten tot en met voorlopig 28 april 2020

Daarom vervallen alle op de Business Club Agenda vermelde wedstrijden en evenementen tot en met 28 april a.s.
Op 21 april a.s. worden de maatregelen heroverwogen en wordt er een verder besluit genomen

Het kabinet heeft voor heel Nederland ook opgeroepen sociale contacten in het algemeen sterk te verminderen.
Deze oproep wordt door NOC*NSF en KNVB ondersteund.
Alle andere clubbijeenkomsten zoals trainingen, overleggen, vergaderingen en vieringen moeten dan ook worden afgelast.

Skype, Whatsapp videobellen of Facetime zijn namelijk goede digitale alternatieven om een vergadering toch doorgang te laten vinden