KBITE Automatisering

Profiel

KBITE Automatisering is een ICT dienstverlener gevestigd in ’s-Gravenzande (Westland).
Met onze ICT gerelateerde oplossingen ontzorgen wij onze klanten op diverse gebieden.

KBITE wil haar klanten in een langdurige en wederzijdse relatie ontzorgen met innovatieve en passende ICT, telefonie, web- en cloudoplossingen met professionele medewerkers en focus op efficiënte, kwalitatieve en toegankelijke support.

KBITE heeft een uitgebreid productportfolio om klanten in hun specifieke behoeften te kunnen voorzien.
De nieuwste trends en ontwikkelingen binnen de ICT-branche worden nauwlettend in de gaten gehouden en vertaald naar klantgerichte oplossingen.
Door actief met klanten samen te werken en mee te denken, vinden wij een passende oplossing voor vrijwel ieder project.

Bedrijfsgegevens

Buijsballotstraat 13 2693 BD ’s-Gravenzande
Telefoon
E-mailadres