Handleiding inloggen ledenportaal

Ik ben lid van Businessclub ‘s-Gravenzande. Hoe kan ik inloggen?

Elk lid heeft een account op deze website onder het e-mailadres dat bij de bedrijfsinformatie van leden (klik op uw logo) vermeld staat. Let op! U heeft dus één e-mailadres per lid/bedrijf, niet per contactpersoon.
Hiervoor moet eenmalig een wachtwoord ingesteld te worden om deze te activeren. Mocht u dat nog niet gedaan hebben of u bent uw wachtwoord vergeten, kunt u onderstaande stappen volgen om toegang te krijgen tot uw account.

Stap 1

Ga naar de wachtwoord vergeten pagina, vul het bedrijf e-mailadres in en vraag een wachtwoord reset aan (indien je een foutmelding krijgt: controleer of je het juiste e-mailadres, zoals op de ledenpagina (klik op uw logo) staat vermeld, gebruikt).

Stap 2

Open de bevestigingslink die u op dit e-mailadres ontvangt (let op: deze link is eenmalig te gebruiken en maximaal 3 dagen geldig).

Stap 3

Vul een zelfgekozen wachtwoord in en bevestig deze door ‘m te herhalen en op te slaan (let op: het wachtwoord moet minimaal 8 karakters lang zijn).

Stap 4

Vanaf nu kunt u direct met dit e-mailadres en wachtwoord inloggen* op de website en uw aanwezigheid op de BC-events doorgeven. Heeft u speciale dieetwensen, introducees of andere bijzonderheden over uw deelname, kunt u dit ook gelijk laten weten middels het hiervoor bestemde velden. De organisatie stelt het erg op prijs als u hiervan gebruik maakt.

* Wilt u automatisch aangemeld blijven, vergeet dan niet het vinkje 'aangemeld blijven' aan te vinken.

Namens de organisatie alvast heel erg bedankt voor uw deelname en wij zien u graag tijdens het eerstvolgende event.