Veiling op je Club FC 's-Gravenzande met Leo Alkemade

Datum: vrijdag 16 december 2022

Tijd: 19:30 - 23:00

Locatie: Juliana Sportpark 's-Gravenzande

Op vrijdag 16 december bent u als Business Club lid / sponsor van onze club van harte uitgenodigd bij de tweede FC ’s Gravenzande veilingavond!
Dit keer voor de nieuwbouw van de tribune met kleedkamers, maar ook mede voor Team Westland! Niemand minder dan cabaretier Leo Alkemade zal de avond openen.

We ontvangen onze VIP-gasten kosteloos in De Kiem voor een diner, en aansluitend in de kantine voor de veiling. We horen graag of u hierbij aanwezig wilt zijn. Heeft u al gereageerd, dan hoeft u dit niet nogmaals te doen.

Met trots presenteren we u ook ons prachtige magazine waarin u ziet welke schitterende kavels we gaan veilen! Het magazine is vanaf a.s. zaterdag ook bij ons op de club te vinden.

Doelen :
Nieuwe tribune met 4 kleedkamers en uitbreiding Business Home, Bestuurskamer met terrassen en Team Westland