Sponsoravond met Wim Kieft en Michel van Egmond

Datum: woensdag 9 november 2022

Tijd: 19:00 - 22:00

Locatie: Juliana Sportpark 's-Gravenzande

Wij nodigen u en uw partner of introducé hierbij  van harte uit voor deze avond welke op woensdag 9 november a.s. bij FC ’s-Gravenzande plaatsvindt.
Naast het aanbod van interessante gastsprekers, geven wij u graag een inkijkje bij dit (inter)nationaal hoog aangeschreven en prestigieuze toernooi.

Frank Stout

Op 9 november a.s. ontvangen wij u graag vanaf 19.00 uur in ons clubgebouw, waar de kantine voor deze gelegenheid in stijl is aangepast. Frank Stout, verslaggever, presentator en eindredacteur bij RTV Rijnmond is uw gastheer tijdens deze avond, die start om 19.00 uur en rond 22.00 uur zal eindigen.
Wij zijn daarbij zeer verheugd u te kunnen melden dat Wim Kieft, ex-betaald voetballer, international én TV-bekendheid, samen met Michel van Egmond, o.a. bekend van zijn boek “Kieft”, hun medewerking aan deze fantastische avond zullen verlenen.
Willem

Willem Cornelis Nicolaas (Wim) Kieft (Amsterdam 12 november 1962) is een voormalig Nederlands profvoetballer die doorgaans centraal in de aanval speelde. Hij was van 1980 tot en met 1994 achtereenvolgend actief voor Ajax, SC Pisa, Torino, PSV, Bordeaux en opnieuw PSV. Daarnaast kwam hij 43 keer uit voor Oranje, waarvoor hij elf keer scoorde. Kieft werd met zowel Ajax als PSV drie keer Nederlands landskampioen. Met de Eindhovense club won hij in 1987-1988 ook de Europacup I. Datzelfde jaar won hij met het Nederlands elftal het EK 1988.

Michel van Egmond is een Nederlands journalist en schrijver. Hij is de eerste auteur die twee jaar na elkaar de NS Publieksprijs wist te winnen. In 2013 kreeg hij de prijs voor Gijp, een jaar later voor Kieft. In 2017 kreeg hij de prijs voor De wereld volgens Gijp. Van Egmond is ook een graag geziene gast in de diverse voetbalpraatprogramma’s

aanmelden

U kunt zich tot maandag 7 november a.s. voor deze veelbelovende avond aanmelden door een mail te sturen via event@bc-sgravenzande.nl

Geef hierbij aan met wie u het event zult bezoeken en we zorgen dat u op de lijst van genodigden komt te staan.

Meld u zo snel mogelijk aan om deze fantastische avond bij te wonen!

Tot ziens op woensdag 9 november a.s.

Met vriendelijke groet,
Organisatie “BOAL 2022”
Bestuur FC ‘s-Gravenzande

Programma Sponsoravond

19.00 - 19.30 uur                             Ontvangst genodigden.

19.30 - 19.45 uur                             Opening door Ton van de Water, bestuurslid FC en Frank Stout van RTV Rijnmond.

19.45 – 20.00 uur                             Laatste status BOAL 2023

20.00 – 21.00 uur                            1e gedeelte interview met Wim en Michel.

21.00 – 21.15 uur                                            Pauze

21.15  - 22.00 uur                            2e gedeelte interview met Wim en Michel