FC 's-Gravenzande "Veiling op je Club"

Datum: vrijdag 7 juni 2024

Tijd: 17:30 - 23:00

Locatie: Juliana Sportpark 's-Gravenzande

Beste Business Club leden,

"Veiling op je Club"

Inloop VIP diner vanaf 17.30 uur
VIP diner in Business Lounge van 18.00 - 19.30 uur
Inloop Veiling van af 19.00 uur in de kantine
Aanvang Veiling 19.30 uur

De veiling van FC ’s-Gravenzande op vrijdag 7 juni belooft dan ook een geweldige avond te worden, met niet alleen een veiling en loterij het gave items, maar ook een optreden van Erik van Muiswinkel en een muzikale afsluiting met een DJ! Kortom, daar wil je bij zijn!

Uitnodiging
We nodigen je als trouwe bezoeker van onze veiling graag kosteloos als VIP-gast uit voor de veiling op onze club, incl. een heerlijk buffet met drankjes.
We horen graag of je aanwezig bent en met hoeveel personen! Introducees meenemen mag!
Veiling FC 's-Gravenzande : Veiling@fcsgravenzande.nl

- VIP diner
- Veiling
- Loterij (win een voetbalreis)
- Afsluiting met DJ Pieter Bouma

Doel
Een deel van de opbrengst gaat dit jaar naar Stichting Jade Uitwaaimomenten. In juli 2021 krijgt Jade Kops op 14-jarige leeftijd de diagnose kinderkanker. Haar stichting biedt gezinnen van kinderen onder behandeling van kinderkanker een 'uitwaaimoment' in een vakantiehuisje in het Westland. Ook draagt de stichting bij aan een bewuster gebruik van het woord 'kanker' onder jongeren.

We hopen je te mogen verwelkom. We horen graag even van je!

Met sportieve groet,

John en Hubert