Borrel op het terras van De Buren

Tijd: 17:00 - 20:00

Locatie: Grand Café de Buren Marktplein 18 2691 BV 's-Gravenzande

Aanmelden kan tot woensdag 9 juni 23:59

Nu er langzaam weer versoepeld wordt, willen we snel weer bij elkaar komen! Thuiswedstrijden zijn er nog niet, maar een Borrel Plus+ op het terras van De Buren, is natuurlijk ook een soort thuiswedstrijd.

Borrel Plus+ bij De Buren
Gezellig om elkaar, na de online quiz, ook weer eens "live" te zien! Hopelijk kunnen we genieten van een zonnetje. Uiteraard verzorgen we naast een drankje ook wat eten.

Inloop is v.a. 17.00 en het "officiële" gedeelte vindt plaats van 17.30 - 20.00.

Aanmelden kan tot 10 juni.

Aanmelden; Hoe werkt dat ook alweer? Elk lid heeft een account op de website onder het e-mailadres dat bij de bedrijfsinformatie van leden vermeld staat (dus één account per lid, niet per contactpersoon). Hiervoor hoeft alleen eenmalig een wachtwoord ingesteld te worden om deze te activeren:

• Stap 1: Ga naar de wachtwoord vergeten pagina en reset het wachtwoord.
  • Stap 2: Open de bevestigingslink die je op dit e-mailadres ontvangt.
  • Stap 3: Vul een zelfgekozen wachtwoord in.
  • Stap 4: Je kan nu met dit e-mailadres en wachtwoord inloggen op de website.
  • Stap 5: Je kan nu inloggen en aanmelden voor BC events!

Mocht u dit wachtwoord vergeten, kunnen deze stappen ook gevolgd worden om een nieuw wachtwoord in te stellen. Mocht het niet lukken, meld u aan via event@bc-sgravenzande.nl.