Online Event : Voorstellen Nieuwe voorzitter en Quiz

Voorstellen Nieuwe voorzitter en Quiz

We missen jullie rond onze thuiswedstrijden! We kijken uit naar het moment waarop we jullie weer in onze Business Lounge mogen verwelkomen. Samen gezellig voorbeschouwen en de derde helft onder het genot van een drankje.

We moeten nog even geduld hebben, dus zoeken we enthousiast naar alternatieven om toch met elkaar in contact te blijven.

Nieuwe voorzitter
Het afzwaaien van Stefan van Vliet en het verwelkomen van een nieuwe voorzitter, willen we natuurlijk niet geruisloos aan ons voorbij laten gaan!

Borrelpakket en quiz
Onder het genot van een borrelpakket van Eetcafé De Witte en een unieke Business Club quiz, nodigen we je op 10 maart van 19.30 - 20.30 uit voor het eerste Online event van BC 's-Gravenzande!  Zo ontmoet je de andere leden weer eens, maak je kennis met de nieuwe voorzitter en kunnen we het glas heffen!

Aanmelden is verplicht en kan tot 6 maart. Het borrelpakket wordt voor het online event bij alle aanwezigen thuisbezorgd. De link naar de online omgeving waar het event plaatsvindt, ontvang je voorafgaande aan het event

Aanmelden; Hoe werkt dat ook alweer?
Elk lid heeft een account op de website onder het e-mailadres dat bij de bedrijfsinformatie van leden vermeld staat (dus één account per lid, niet per contactpersoon). Hiervoor hoeft alleen eenmalig een wachtwoord ingesteld te worden om deze te activeren:

• Stap 1: Ga naar deze pagina en vraag wachtwoord reset aan.
  • Stap 2: Open de bevestigingslink die je op dit e-mailadres ontvangt.
  • Stap 3: Vul een zelfgekozen wachtwoord in.
  • Stap 4: Je kan nu met dit e-mailadres en wachtwoord inloggen op de website.
  • Stap 5: Je kan nu inloggen en aanmelden voor BC events!

Mocht u dit wachtwoord vergeten, kunnen deze stappen ook gevolgd worden om een nieuw wachtwoord in te stellen. Mocht het niet lukken, meld u aan via event@bc-sgravenzande.nl.