BC 's-Gravenzande op bezoek bij 2 Seasons Beach en geniet van "Shared Dining" Diner incl. video beelden

Video Beelden BC 's-Gravenzande op bezoek bij 2 Seasons Beach

Het was een prachtige zomeravond bij 2 Season Beach op het strand paviljoen in Hoek van Holland  waar de Business Club leden elkaar weer  na de zomervakantie ontmoeten. Een zeer geslaagde gezellige avond waarbij de Business Club leden weer eens lekker konden bij praten over de vakantie en het komende voetbalseizoen nu we weer vanaf 25 september  a.s. elkaar zonder Corona protocollen kunnen ontmoeten in het Business Home. Na de opening speech van voorzitter Jan Willem van der Meer kon het gezelschap genieten van de door 2 Seasons Beach geserveerde  originele bourgondisch gerechtjes. Deze werden op het midden van de tafel geserveerd zodat ze onder elkaar verdeeld werden en  er een informele sfeer was voor zowel kleine als grotere tafel gezelschappen.