Business Club gaat op bezoek bij Valk Systems

Tijd: 14:30 - 17:30

Locatie: Zwartendijk 73, 2681 LP Monster

Aanmelden kan tot zaterdag 27 april 23:59

Van der Valk Systemen is sinds 1963 een wereldwijd begrip op het gebied van innovatieve systemen. Op het bedrijvencomplex van 35.000m2 kantoren en bedrijfshallen worden, met gebruikmaking van een modern machinepark en de nieuwste technologieën, hoogwaardige producten ontwikkeld en geproduceerd voor de verkooporganisaties Van der Valk Horti Systems en Van der Valk Solar Systems.

Van der Valk Horti Systems is een vooruitstrevend bedrijf dat zich volledig heeft toegespitst op de ontwikkeling en productie van luchtmechaniek- en schermmaterialen voor de glastuinbouw.

Van der Valk Solar Systems is één van de snelst groeiende bedrijven in de solarbranche en richt zich volledig op het ontwikkelen en produceren van solar montagesystemen voor schuine daken, platte daken en open velden. Van der Valk Solar Systems heeft ook een kantoor en magazijn in de UK en Zweden en een kantoor in Spanje.

Wat kun je verwachten?
Hoe is het bedrijf zo groot geworden? Wat waren zijn valkuilen?
Wat zijn de toekomstplannen van Van Der Valk System?
Hans zal er allemaal over vertellen tijdens ons bedrijfsbezoek.

14.30 uur Ontvangst met koffie
15.00 uur Presentatie
15.45 uur Rondleiding in groepjes
Borrel met hapjes

Tijdens de borrel is er gelegenheid om te netwerken met de andere ondernemers van de Business Club.
Ben jij erbij?
Aanmelden via de onderstaande knop is nodig i.v.m. de catering. Tot woensdag 1 mei!